ხშირად დასმული კითხვები
რა სახის საბუთებია საჭირო მანქანის დასაქირავებლად?
მანქანის დაქირავების სერვისით სარგებლობისთვის დაგჭირდებათ თქვენი პასპორტის ასლი და მართვის მოწმობა. ისინი ძალაში უნდა იყოს მანქანის დაქირავების პერიოდის დასრულების თარიღამდე. თქვენი მართვის მოწმობა ძალაში იქნება საქართველოში ჩამოსვლიდან ერთი წლის ვადით, თუ ის დაბეჭდილია ლათინური ან რუსული ასოებით.
რა სახის საბუთები უნდა გქონდეთ მანქანის მართვისას?
დაქირავებული მანქანის მართვისას, საჭირო დოკუმენტები შედგება ორი სახის დოკუმენტისგან. ეს მოიცავს მართვის მოწმობას და, რა თქმა უნდა, პასპორტს. მათი წარდგენა შეიძლება დაგჭირდეთ პოლიციისთვის, თუ ისინი შეგაჩერებენ და მოგთხოვენ მათ ჩვენებას.
როდის და როგორ ვაფორმებთ ხელშეკრულება?
ხელშეკრულება მზადდება თქვენს ჩამოსვლამდე, მართვის მოწმობის და პასპორტის მიხედვით, რომელთა მონაცემებსაც წინასწარ აგზავნით. ხელშეკრულებაზე ხელმოწერა კი ხდება ადგილზე მისვლისას – მანქანის წაყვანის და თანხის გადახდის დროს.
რა ასაკობრივი ზღვარია მანქანის დაქირავებისთვის ?
უპირველეს ყოვლისა, უნდა გქონდეთ ერთ წელზე მეტი ხნის მართვის გამოცდილება და უნდა იყოთ მინიმუმ 21 წლის.
როგორ ავირჩიო მანქანა, რომელიც ყველაზე მეტად მომეწონა ?
ჩვენს ვებ-გვერდზე თქვენი სასურველი მანქანის არჩევა ნამდვილად მარტივია. თუ იყენებთ ჩვენი საიტის მარტივ საძიებო სისტემას, რამდენიმე ღილაკზე დაწკაპუნებით, შეგიძლიათ მარტივად იპოვოთ თქვენთვის იდეალური მანქანა, სხვადასხვა სახის ასპექტების გათვალისწინებით. მაგალითად, შეგიძლიათ ნახოთ მანქანების ჩმონათვალი მათი გადაცემათა კოლოფის ტიპის, ადგილების რაოდენობის, ბრენდის ტიპის და რაც მთავარია, ფასის მიხედვით.
როგორ შემიძლია დავჯავშნო სასურველი მანქანა?
თქვენთვის სასურველი მანქანის დასაჯავშნად, შეგიძლიათ გამოიყენოთ სამი განსხვავებული ვარიანტი:
- ონლაინ დაჯავშნისთვის, ისარგებლეთ myrentcar.ge-ით
ძალიან მარტივია სასურველი მანქანის დაჯავშნა ვებსაიტის გამოყენებით. ჯერ უნდა აირჩიოთ თქვენთვის სასურველი ავტომობილი, ამ ნაბიჯის შემდეგ უნდა შეავსოთ საჭირო ველები, მაგალითად: ადგილმდებარეობა, თარიღი, თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია და დრო. ასევე, შეგიძლიათ მიუთითოთ ადგილი, საიდანაც გსურთ მანქანის ქირაობა. ეს პროცესი დასრულდება მას შემდეგ, რაც ელ.ფოსტაზე მიღების ბმულს დაადასტურებთ..
- თუ მანქანის დაჯავშნა ელექტრონული ფოსტით გსურთ: [email protected]
ამ პარამეტრის გამოყენებით, თქვენი ჯავშნის შეკვეთას ჩვენი ოპერატორები გადახედავენ და ისინი შეავსებენ ყველა საჭირო ველს.
- მანქანის დასაჯავშნად, ასევე შეგიძლიათ დარეკოთ ნომერზე: +995 598 670 133
რომელი ენები შემიძლია გამოვიყენო თქვენს ოპერატორებთან საკონტაქტოდ?
ჩვენი სერვისით სარგებლობისთვის შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ჩვენს ოპერატორებს, რომლებიც თავისუფლად ფლობენ ინგლისურ, ქართულ და რუსულ ენებს. ისინი მზად არიან დაგეხმარონ ნებისმიერ დროს. მანქანის დაჯავშნა ასევე შესაძლებელია ვებგვერდის საშუალებით, საიტის ინგლისური, ქართული ან რუსული ვერსიების გამოყენებით.
როდის შემიძლია მანქანის წინასწარ დაჯავშნა?
თუ გსურთ მანქანის დაჯავშნა 24 საათზე ნაკლებ დროში, ამისთვის შეგიძლიათ ისარგებლოთ ჩვენი ელფოსტის სერვისით ან დარეკოთ ჩვენს ოპერატორებთან. მაგრამ, ამ შემთხვევაში, თქვენ უნდა იცოდეთ არის თუ არა მანქანა ხელმისაწვდომი თქვენთვის სასურველი პერიოდისთვის. ეს იქამდე უნდა გადაამოწმოთ, სანამ შეკვეთის გაკეთებას გადაწყვეტთ. თუ გსურთ ჩვენი ვებ-გვერდის სერვისით სარგებლობა, მანქანა მინიმუმ 1 დღით ადრე უნდა დაჯავშნოთ.
რა არის მანქანის გაქირავების ყველაზე ხანგრძლივი პერიოდი?
ელექტრონული ფოსტით ან სატელეფონო ზარის მეშვეობით დაჯავშნის შემთხვევაში, მანქანა უნდა იქირაოთ მინიმუმ ერთი დღით ადრე. თუ მანქანას ჯავშნით ვებ-გვერდის საშუალებით, ეს უნდა მოხდეს მინიმუმ 2 დღით ადრე.
როგორ ვიყო 100%-ით დარწმუნებული, რომ ზუსტად იმ მანქანას მივიღებ, რომელიც ვებსაიტის საშუალებით დავჯავშნე ?
ჩვენს ვებგვერდზე შეგიძლიათ ნახოთ ავტომობილების რეალური ფოტოები და დეტალები. ამიტომ, გარანტირებულია რომ თქვენი შეკვეთილი მანქანა ზუსტად ისეთი მიიღოთ, როგორსაც დაჯავშნით. ჩვენ მოგაწვდით სასურველ მანქანას თქვენს მიერ არჩეულ ნებისმიერ ადგილზე.
თუ რაიმე მიზეზით საჭირო იქნება თქვენს მიერ არჩეული მანქანის შეცვლა, ჩვენ პასუხისმგებელნი ვართ მოგაწოდოთ თქვენი შერჩეული მანქანის ზუსტი ასლი, იგივე გადაცემათა კოლოფით, კლასით და სხვა დეტალების გათვალისწინებით.
როგორ ანგარიშობთ ქირის საფასურს?
ქირა გამოითვლება დღიურად. მანქანის აღებიდან 24 საათი ითვლება ერთ დღედ. ასევე, ნებისმიერი არასრული დღე, ითვლება როგორც ერთი სრული დღე. თუმცა, ჩვენ არ ვითხოვთ თქვენგან დამატებით გადასახადს იმ შემთხვევაში, თუ ვადის გასვლის შემდეგ მანქანას რამდენიმე საათის დაგვიანებით დააბრუნებთ.
როგორ შემიძლია გავაუქმო ჩემი შეკვეთა?
თქვენ შეგიძლიათ გააუქმოთ ჯავშანი დაქირავების ვადამდე მინიმუმ 1 დღით ადრე, თუ არ გსურთ რაიმე ჯარიმა. თუ თქვენ უკვე გადაიხადეთ შეკვეთის საფასური, თქვენი თანხა დაგიბრუნდებათ იმ მეთოდით, რომლითაც გადაიხადეთ.
როგორია ჩემს მიერ დაჯავშნილი მანქანის შეცვლის პროცედურა?
თუ გსურთ შეცვალოთ თქვენი შეკვეთის ნებისმიერი დეტალი, როგორიცაა მანქანის ტიპი, მდებარეობა, დაჯავშნის თარიღი ან დრო, თქვენ უნდა დაგვიკავშირდეთ ჩვენს ვებ-გვერდზე განთავსებული ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით. ეს უნდა გააკეთოთ მინიმუმ 24 საათით ადრე, მანქანის ქირაობის პერიოდის დაწყებამდე.
რა უნდა გავაკეთო, თუ მანქანის ქირაობის ვადის გახანგრძლივება მსურს ?
თქვენ შეგიძლიათ გაახანგრძლივოთ მანქანის დაქირავების დრო მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ ის უკვე არ არის დაჯავშნილი იმ პერიოდში, რომელშიც გსურთ. ამ მიზნით, თქვენ უნდა გადაამოწმოთ ჩვენი ვებ-გვერდი და გადაამოწმოთ, არის თუ არა ხელმისაწვდომი ის მანქანა, რომელსაც ითხოვთ. შემდეგ დაგვიკავშირდით ელექტრონული ფოსტის ან ჩვენი ოფისის საშუალებით. იმ შემთხვევაში, თუ მანქანა მიუწვდომელია, შეგვიძლია შევცვალოთ ის მსგავსი ტიპის მანქანით.
როგორია გადახდის მეთოდი ?
მანქანის დაქირავებამდე, უნდა გადაიხადოთ სერვისის სრული ღირებულება.
არსებობს გადახდის სამი სხვადასხვა მეთოდი, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ:
- ხელშეკრულების გაფორმების შემდეგ, ნაღდი ფულით ანგარიშსწორება.
- თანხის გადარიცხვა საბანკო ანგარიშის საშუალებით. ეს უნდა გაკეთდეს ინვოისის საფუძველზე და ქირავნობის პერიოდის დაწყებამდე მინიმუმ ერთი კვირით ადრე.
- თქვენ ასევე შეგიძლიათ გადაიხადოთ საკრედიტო ბარათით, თუმცა ეს ვარიანტი გადახდის სერვისის 5%-იან საკომისიოს დამატებით ხდება.
რა ვალუტაში შემიძლია გადავიხადო მანქანის ქირავნობის მომსახურების საფასური?
თქვენ ვალდებული ხართ ქირაობის მომსახურების საფასურის გადასახდელად გამოიყენოთ ქართული ეროვნული ვალუტა ლარი (GEL). თუ მოგზაურობთ სხვა ვალუტით, ჩვენს ოფისში დაგეხმარებიან გაცვალოთ იგი საქართველოს ეროვნული ბანკის ოფიციალური კურსის მიხედვით.
რა შედის გაქირავების სერვისის ფასში?
- მძღოლისა და პირის დაზღვევა, ასევე ავტომობილის სრული 100%-იანი დაზღვევა.
- შეუზღუდავი გარბენი
- პარკინგის საფასური თბილისში
- ყოველი დამატებითი გადასახადის ღირებულება
- ასევე, ზოგიერთი ავტომობილის შემთხვევაში, ღირებულებაში შედის მომხმარებლის დეპოზიტი, რომელიც უბრუნდებთ მანქანის დაბრუნების შემდეგ.
რა მოხდება, თუ მძღოლი ნაქირავებ მანქანის მართვისას დაჯარიმდება ?
შესაძლოა, საპატრულო პოლიციის თანამშრომლისგან დაჯარიმდეთ, ამ შემთხვევაში ჯარიმის საფასური ერთი თვის განმავლობაში სრულად უნდა დაფაროთ. ასევე, შეიძლება დაწესდეს ვიდეო ჯარიმა, თუ თქვენ დაარღვევთ გზაზე მოძრაობის წესებს და დაყენებული კამერა ამას დააფიქსირებს. ამ შემთხვევაში, ჩვენი თანამშრომლები შეგატყობინებენ ჯარიმის შესახებ, რომელიც უნდა გადაიხადოთ ბანკის ან ბანკომატის მეშვეობით. ასევე, თქვენ შეგიძლიათ ჯარიმა ჩვენს ოფისში გადაიხადოთ, ნაღდი ანგარიშსწორებით, ნაქირავები ავტომობილის დაბრუნებისას.
თუ მანქანას არასწორ ადგილას გააჩერებთ, თქვენი მანქანის საქარე მინაზე ჯარიმის ქვითარი დაგხვდებათ. ასევე, შესაძლოა თქვენი მანქანა ქუჩიდან საჯარიმო სადგომზე გადაიყვანონ. პარკირების ჯარიმის გადახდა შეგიძლიათ ბანკომატით ან ბანკის საშუალებით. თუ თქვენი მანქანა არის საჯარიმო ავტოსადგომზე, დაუყოვნებლივ უნდა დაუკავშირდეთ ჩვენს მომხმარებელთა მხარდაჭერის ცენტრს და ისინი დაგეხმარებიან მის დაბრუნებაში. ამ კონკრეტულ სიტუაციაში, მომხმარებელი იქნება პასუხისმგებელი საჯარიმო პარკირების და ჯარიმის გადახდაზე.
რა სახის სადაზღვევო პოლისებს გთავაზობთ ჩვენი ოფისი?
ავტომობილების და მგზავრების სიცოცხლის დაზღვევა 10 000$-მდეა, თუმცა ეს თანხა შეიძლება 50 000$-მდეც გაიზარდოს.
ამ სერვისით სარგებლობისთვის, თქვენ უნდა გამოაგზავნოთ პასპორტის ასლი, ქირავნობის პერიოდის დაწყებამდე მინიმუმ 4 დღით ადრე.
პირველი პაკეტი მოიცავს მძღოლისა და მგზავრების სიცოცხლის დაზღვევას 20 000$-მდე და მისი საფასური 30 ევროა, თუმცა თუ გსურთ ეს ლიმიტი 50 000$-მდე გაიზარდოს, 65 ევრო უნდა გადაიხადოთ.
სადაზღვევო პოლისით მძღოლების რაოდენობა არ იზღუდება, ამიტომ ნაქირავები მანქანა შეუძლია მართოს სხვადასხვა ადამიანმა, დამატებითი საფასურის გარეშე. თუმცა, ნებისმიერ შემთხვევაში, უნდა დაიცვას შემდეგი წესები:
- მძღოლის ასაკი უნდა იყოს მინიმუმ 21 წელი
- მძღოლს უნდა ჰქონდეს მართვის მინიმუმ ერთი წლიანი გამოცდილება
- მძღოლს უნდა ჰქონდეს მოქმედი მართვის მოწმობა
- მძღოლს ეკრძალება ავტომობილის მართვა ალკოჰოლის ან ნარკოტიკული საშუალების ზემოქმედების ქვეშ
- მძღოლი უნდა დარწმუნდეს, რომ არ დაუშვას მართოს მანქანა ისეთმა პიროვნებამ, რომელიც არ აკმაყოფილებს ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს
- არ დაძრათ მანქანა ადგილიდან ავტოსაგზაო შემთხვევის დროს. სასწრაფოდ დარეკეთ პოლიციის საპატრულო ნომერზე (112), ასევე სადაზღვევო კომპანიის ოფისში და ჩვენს კლიენტთა მომსახურების ოფისში.
ავტოსაგზაო შემთხვევის ადგილზე უნდა გამოიძახოთ პოლიცია, რათა შეავსოთ საჭირო დოკუმენტები. ხოლო სადაზღვევო კომპანია ამ დოკუმენტების მიხედვით ანაზღაურებს ზარალს. თუ არ დაუკავშირდებით პოლიციას, ასევე ჩვენს ოფისს და სადაზღვევო კომპანიას, თქვენ იქნებით პასუხისმგებელი ყველა ზარალის ანაზღაურებაზე.
მძღოლი პასუხისმგებელია იზრუნოს დაქირავებული მანქანის საბურავებზე და არ გადაადგილდეს უხეშ გზებზე. ამ შემთხვევაში მიყენებულ ზარალს სადაზღვევო კომპანია არ ანაზღაურებს. თუ საბურავი დაზიანდება, მძღოლი პასუხისმგებელია ზარალის საფასურის გადახდაზე, რომლის საფასურიც 11-დან 40 ევრომდე მერყეობს.
დაზღვევის ასისტენტის მომსახურება:
- თუ საბურავი გაგიფუჭდათ, ამის შესახებ შეგიძლიათ სადაზღვევო კომპანიას მიმართოთ და მათი თანაშემწეები დაგეხმარებიან დაზიანებული საბურავის შეცვლაში.
- თუ საწვავი დაგიმთავრდებათ, სადაზღვევო კომპანია მოგაწვდით იმდენ საწვავს, რამდენიც გეყოფათ უახლოეს ბენზინგასამართ სადგურამდე მისასვლელად. ამ რაოდენობის საწვავის საფასური უნდა გადაიხადოთ ნაღდი ანგარიშსწორებით.
- თუ ბატარეა დაჯდება, სადაზღვევო კომპანიის წარმომადგენლები დაგეხმარებიან მანქანის ამუშავებაში.
- ავტომობილის გაფუჭების შემთხვევაში, სადაზღვევო კომპანიის წარმომადგენლები უფასოდ დაგეხმარებიან მანქანის ევაკუაციაში უახლოეს ავტოსერვისამდე.
რა სახის ზარალს არ ანაზღაურებენ სადაზღვევო კომპანიის წარმომადგენლები?
ისინი არ აანაზღაურებენ საბურავის, დაკიდების სისტემის ან ძრავის დაზიანების საფასურს, თუ მათი დაზიანება ავტოავარიით არ არის გამოწვეული. თუ ზიანი მძღოლმა განზრახ მიაყენა ავტომობილს, იგი ვალდებული იქნება სრულად აანაზღაუროს ზარალი.
რა უნდა გავაკეთო, თუ ნაქირავებ მანქანას მოიპარავენ?
მსგავსი შემთხვევა არ გვქონია, თუმცა თუ მაინც მოხდება, მძღოლი ვალდებულია სასწრაფოდ გამოიძახოს პოლიცია, ასევე ჩვენი წარმომადგენლები და სადაზღვევო კომპანია. უნდა დაიცვათ სიფრთხილის წესები და არასოდეს დატოვოთ გასაღები მანქანაში. წინააღმდეგ შემთხვევაში, სადაზღვევო კომპანიის წარმომადგენლები არ იქნებიან პასუხისმგებელი მოპარული ავტომობილის ღირებულების ანაზღაურებაზე.
გჭირდებათ თუ არა დეპოზიტი?
ჩვენს მფლობელობაში არსებული მანქანების უმეტესობას დაქირავებისთვის დეპოზიტი არ სჭირდება. მანქანები, რომლებიც საჭიროებენ ასეთ გადასახადს, აღნიშნულია ჩვენს ვებ-გვერდზე და მათი დეპოზიტის დეტალები შეგიძლიათ იხილოთ მათ სურათზე დაწკაპუნებით. დეპოზიტის ოდენობა განსხვავდება მანქანის მიხედვით და 100 -დან 400 ევრომდე მერყეობს.
მანქანის გარბენი შეზღუდულია?
არა, ჩვენი მანქანების გარბენი შეუზღუდავია.
რა ტიპის სატრანსპორტო საშუალებებს სთავაზობთ გაქირავებისას ?
ჩვენს კომპანიას აქვს მანქანების ყველაზე დიდი არჩევანი, რომლებიც შეგიძლიათ იქირაოთ. მათ ტიპებს მიეკუთვნება: ჯიპი, სედანი, მიკროავტობუსი, ბიზნეს კლასის მანქანები და ლიმუზინებიც კი, ასევე ეკონომიური მანქანებიც.
შემიძლია მანქანის და მასთან ერთად მძღოლის დაქირავება?
დიახ, თქვენ შეძლებთ მანქანისა და მძღოლის დაქირავებას საქართველოში, ასევე აზერბაიჯანსა და სომხეთში.
თუ მანქანის დაჯავშნისას ვერ ხედავთ მძღოლთან ერთად მანქანის დაქირავების ვარიანტს, უნდა შეამოწმოთ შესაბამისი მომსახურება, როგორიცაა მძღოლის “მომსახურება თბილისში” ან “მძღოლის სერვისი თბილისის ფარგლებს გარეთ”.
როგორია მანქანების ტექნიკური მდგომარეობა, რომელსაც ვქირაობთ?
ჩვენი ყველა მანქანა არის საუკეთესო მდგომარეობაში. ისინი ყოველ შეკვეთამდე გადიან ვიზუალურ და ტექნიკურ შემოწმებას ჩვენს ავტოსერვისში. ასევე, ახალი მარკის მანქანებს აქვთ ქარხნული გარანტია. უსაფრთხოების მიზნით, ჩვენს სერვისში მყოფი მანქანები, ყოველთვის აღჭურვილია ყველა სეზონისთვის შესაბამისი ტიპის საბურავებით.
როგორია მანქანების ტექნიკური მდგომარეობა, რომელსაც ქირაობთ?
ჩვენი ოფისი პასუხისმგებელია მოგაწოდოთ ახლად გაწმენდილი მანქანა. ასევე, ჩვენი ვებგვერდის საშუალებით შეგიძლიათ შეუკვეთოთ მანქანა წინასწარ გადახდილი სავსე ავზით, დაჯავშნის პროცესში შესაბამისი ვარიანტის საშუალებით. ამ შემთხვევაში თქვენ იქირავებთ მანქანას საწვავით სავსე ავზით, რომელიც შეგიძლიათ დაბრუნდეთ ცარიელი ავზით. ამ ვარიანტის მიხედვით, ავზში დარჩენილი საწვავის ღირებულება არ ანაზღაურდება. თქვენ ასევე შეგიძლიათ აირჩიოთ სავსე ავზი, რომელიც მოგცემთ შესაძლებლობას იქირაოთ მანქანა სავსე ავზით, თუმცა ამ შემთხვევაში თქვენ უნდა დააბრუნოთ მანქანა კვლავ სავსე ავზით. თუ ასე არ მოიქცევით, დაგერიცხებათ საწვავის ღირებულება.
თუ დაჯავშნისას არცერთ ვარიანტს არ აირჩევთ, ჩვენ მანქანას მოგაწოდებთ ავზში საწვავის მინიმალური რაოდენობით, უახლოეს ბენზინგასამართ სადგურამდე მისასვლელად. ამ შემთხვევაში, დაქირავების პერიოდის დასრულების შემდეგ მანქანა უნდა დაბრუნდეს იმავე რაოდენობის საწვავით. ასევე, თუ აღმოჩნდება, რომ ავტომობილის უკანონო დაბრუნების პროცესში მძღოლმა მანქანის გარკვეული დაზიანება გამოიწვია, იგი ვალდებული იქნება სრულად აანაზღაუროს ზიანის საფასური.
რომელი საწვავი უნდა ჩაასხას მძღოლმა მანქანაში და რომელი ბენზინგასამართი სადგურებით უნდა ისარგებლოს?
ჩვენი ოფისი რეკომენდაციას უწევს შემდეგ ბენზინგასამართ სადგურებს: ვისოლის, რომპეტროლის, სოკარის, გალფის და ლუკოილის სადგურები. სოკარის სადგურებზე მანქანების უმეტესობა მოიხმარს ევრორეგულარის (92/93 ოქტანი), პრემიუმს (95 ოქტანი), სუპერს (98 ოქტანი) და დიზელს (ევრო-5).
რა სახის დამატებითი აღჭურვილობის დაჯავშნა შემიძლია მანქანის ქირაობასთან ერთად ?
ჩვენს კომპანიას აქვს უამრავი საჭირო აღჭურვილობა, რომელიც შეგიძლიათ გამოიყენოთ მოგზაურობის დროს. ჩვენ შეგვიძლია შემოგთავაზოთ საუკეთესო აქსესუარები მოგზაურობისთვის, როგორიცაა GPS, ბავშვთა და ჩვილთან სავარძლები, სახურავზე სამაგრი, მოცურების საწინააღმდეგო ჯაჭვები და ბუქსირები, ასევე სათხილამურო და ველოსიპედის საკინძები, mp-3 პლეერი და, რა თქმა უნდა, მობილურის დამტენი. თუ გსურთ ამ აღჭურვილობის დაჯავშნა, მანქანის შეკვეთის დროს თქვენ უნდა შეამოწმოთ შესაბამისი ვარიანტი ჩვენს ვებგვერდზე.
როგორ უნდა შეამოწმოს მძღოლმა მანქანა მანამ, სანამ იქირავებს ?
ჩვენი წარმომადგენლები, მანქანის ქირაობას, შემდეგი წესების დაცვით გირჩევენ:
- ჯერ უნდა შეამოწმოთ მანქანის ექსტერიერი და ინტერიერი. თუ ვიზუალურად რაიმე დაზიანებას შეამჩნევთ, უნდა გადაუღოთ ფოტო ოფისის წარმომადგენლის თანდასწრებით.
- გადაიღეთ ინდიკატორის პანელის ფოტო ან თავად შეამოწმეთ და ჩაინიშნეთ საწვავის რაოდენობა.
- უნდა შეამოწმოთ მანქანის გარბენი და ჩაინიშნოთ იგი, ან უბრალოდ გადაიღოთ ინდიკატორის პანელის ფოტო.
- მძღოლმა უნდა შეამოწმოს გაგრილებისა და სამუხრუჭე სითხე.
- შეამოწმეთ ზეთი ავტომობილის ძრავში.
- შეამოწმეთ მანქანა, რომ გაიგოთ, აქვს თუ არა მას დომკრატი, ქანჩი და სათადარიგო საბურავი საჭიროების შემთხვევაში.
- ასევე უნდა შემოწმდეს საქარე მინის სარეცხი სითხე.
- ასევე უნდა შემოწმდეს ელექტრო მოწყობილობები, როგორიცაა წინა და გვერდითი განათება, ციმციმები, გათბობის სისტემა და კონდიციონერი.
- უნდა გაახუროთ მანქანა და შემდეგ დაქოქოთ მუხრუჭების შესამოწმებლად.
ეს რეკომენდაციები შეამცირებს პრობლემის შექმნის რისკდს აღმოფხვრის მანქანის გაფუჭების შანსს ქირავნობის პერიოდში.
საიდან ხდება მანქანის წაყვანა და დაბრუნება?
ჩვენი სერვისები გთავაზობთ ადგილების არჩევას საქართველოს ყველა შიდა და საერთაშორისო აეროპორტში, ასევე სასტუმროებს პარკირების ადგილებში. ასევე, შეგიძლიათ აიყვანოთ მანქანა ჩვენი ოფისიდან. ამასთან, მანქანის აყვანის და დაბრუნების ადგილები შეიძლება განსხვავდებოდეს, ამისთვის დაჯავშნის პროცესში უნდა მოძებნოთ მანქანის მიყვანის და დაბრუნების შესაბამისი ვარიანტი. ამ გზით თქვენ მიიღებთ სასურველ მანქანას ჩვენს ოფისში მოსვლის გარეშე. თქვენ უფასოდ შეგიძლიათ აიყვანოთ ან დააბრუნოთ მანქანა ჩვენს ოფისში, მაგრამ სხვა ლოკაციებზე მიყვანის საფასური ჩამოგეჭრებათ თქვენთვის სასურველი პარკირების ადგილსა და ჩვენს ოფისს შორის მანძილის მიხედვით.
ლოკაციები და მომსახურების საფასურის ოდენობა მითითებულია ჩვენს ვებგვერდზე, სადაც თავად შეგიძლიათ შეამოწმოთ. მანქანების დაქირავება ან დაბრუნება საქართველოს ფარგლებს გარეთ არ არის შესაძლებელი.
როგორ გიპოვოთ აეროპორტის ტერიტორიაზე?
აეროპორტში ჩვენი წარმომადგენელი, ჩამოსვლის დარბაზში, ნაბერით დაგხვდებათ, რომელზეც ეწერება თქვენი სრული სახელი. ეს გაგიადვილებთ შეხვედრას. ასევე, თქვენ მიიღებთ ამ წარმომადგენლის ტელეფონის ნომერს, ვიზიტამდე მინიმუმ 2 დღით ადრე.
არის თუ არა საქართველოში ტერიტორია, სადაც აკრძალულია ტრანსპორტირება ?
საქართველოში ორი განსხვავებული კონფლიქტის ზონაა. ეს არის ცხინვალის რეგიონი და აფხაზეთი. ამ რეგიონების საზღვრები დაკეტილია და მძღოლებისთვის შეზღუდულია მათი გადაკვეთა დაქირავებული ავტომობილით.
როგორია თქვენი ოფისის სამუშაო საათები ?
ორშაბათი – პარასკევი: 09:00AM – 09:00PM
შაბათი: 09:00AM – 07:00PM
კვირა: დაკეტილია
სად მდებარეობს თქვენი ოფისი?
ამბროლაურის აეროპორტი
აეროპორტი მესტიაში
ნებისმიერ ადგილზე ბათუმში
ბათუმის საერთაშორისო აეროპორტი
ნებისმიერ ადგილზე ქუთაისში
ქუთაისის საერთაშორისო აეროპორტი
ნებისმიერ ადგილზე თბილისში
თბილისის საერთაშორისო აეროპორტი
თბილისის ოფისის პარკინგი